17 Mayıs 2009 Pazar

Ertuğrul Özkök'ün yeni yazarı: Ahmet Arsan


Belki takip etmişsinizdir, Ertuğrul Özkök dün yazısında Hürriyet Pazar ekinde İslami kesime değişik gözle bakan yeni bir yazarın yazmaya başlayacağını, bayağı görkemli bir duyuruyla ilan etti. 

Söz konusu Ahmet Arsan takma isimli yazar da, bugün yazılarına başladı. 

İlk yorumum; bu kişinin bu minvaldeki yazıları 3-4 sene önce dikkat çekebilir ve ilgi uyandırabilirdi; ancak bu işi layıkıyla yapan Ahmet Hakan varken ve Ahmet Hakan gücünün zirvesine ulaşmışken, kalemi pek de kuvvetli izlenimi vermeyen bu zata neden gereksinim duyulmuştur? Ahmet Hakan bugün yazısında espriyle değinmiş, Ertuğrul Özkök beni yedeklemek istiyor demiş. Her şakada bir gerçek payı vardır; ancak kötü bir Ahmet Hakan taklidi gibi duran bu kişinin Hürriyet'te çok uzun ömürlü olmaması gerekir diye düşünüyorum. Kendini takdim ettiği giriş yazısı dahi, bir gün önce Ertuğrul Özkök'ün yazdığı kendisini tanıtan yazıyla aynı doneleri içeriyor; Ertuğrul Özkök ne demişse, o cümleyi almış birinci tekil şahıstan yazmış. Ya tanıtılacak gerçekten başka yönü yok, ya da yazı kabiliyeti bu kadar.  Ya da bu kişi Ertuğrul Özkök'ün ta kendisi; ki Özkök zeki adamdır, iki farklı kişi olarak yazmak istese dahi iki tanıtım yazısını bu kadar birbirine benzetmeyecek bir yolu bulur.

Ahmet Arsan, Ertuğrul Özkök'ün Fatih Terim modunda, ben buldum, ben keşfettim tarzında egosunu tatmin edebilmek için denediği bir yazar olarak Hürriyet'te yerini almış gözüküyor. Bakalım bir 20 sene sonra Ertuğrul Özkök "Ahmet Arsan gazeteciliği" adında bir yazı yazabilecek mi? (Yanlış anlamayın, Ertuğrul Özkök tabii ki 20 sene hatta 76 sene sonra da Hürriyet'in başında olacak; endişem belirttiğim üzere Ahmet Arsan üzerinedir.)

0 yorum: