11 Mayıs 2009 Pazartesi

Başlarken..

2001 yılından beri çeşitli Galatasaray forumlarında "gian" mahlasıyla yazdım. Geriye dönüp baktığımda forumlar terminolojisiyle 20000'i aşkın "post" atmışım bu geçen 8 senelik süreçte. Takip edenler bilir, bu postların bir çoğu da başlı başına yazılardır, bir iki satırlık anlamsız yorumlardansa..

Geldiğim noktada hem sıkılmışlık, hem senelerce önce yazdıklarımın kaybolması, hem bir çoğu gerçekleşmiş öngörülerin arkasında gölge misali yitip gitmenin getirdiği egosal öfke, beni klişe tabirle; söz uçar, yazı kalır, ama 21. yüzyılda bloglarla daha bir yaşar düşüncesiyle blog oluşturmaya itti..

Evet, içten içe kendimden nefret ediyorum şu an.. Zira popüler olana her zaman mesafeli durdum, blog yazmak, blogger olmak da popüler olan şu an ve ben popülerin içinde, her zamanki gibi geriden geliyor olsam da, var olmaya başlıyorum.. Kendi kendime itici bir durum. Ancak egom daha fazla öne çıkıyor. Yazmalıyım..

Her konuda yazmalıyım.. 

Çünkü yazmaktan keyif alıyorum..

Sadece ben okuyacak olsam da..

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Hadi bakalım hayırlı olsun, Aceto gibi bilgilendirici, Nazmi abi gibi samimi, Hıncal gibi popüler olman dileğiyle :D

12 Mayıs 2009 09:41
Unknown dedi ki...

Sadece sen okumayacaksın elbette, 2001 yılından beri hem yazılarında hem de tribünde yanıbaşında her türlü yorumu yapan ben yine burada olacağım ;)

Ama tabii şunu da söylemeden geçmeyeceğim Lucescu-Terim tartışmasıyla başlayan tanışıklığımızın böylesi bir arkadaşlığa dönüşeceğini kimse tahmin edemezdi herhalde :)

Internet aleminde resim altına 2 satır koyan herkesin yazar diye geçindiği bir dönemde senin yazıların benim için daha önemli olacak, yazmaktan sakın vazgeçme ;)

12 Mayıs 2009 10:07
Bullen dedi ki...

Cihan hayirli olsun. Guzel yazilarinla epey ses getirecegine eminim. Fenerli olsan önemli bir spor yazarinin dogusu bile diyebilirdim buna. :)

Borges'in yazisini Galatasaray.to forumuna asarak icindeki canavarin ortaya cikmasinda az da olsa bir katkim oldugu icin ayrica sevincliyim.

Blog aleminde objektif takilip "bakin ben orta yoldan gidiyorum ota boka bulasmiyorum" diyen bir grup var maalesef. Malum hit cok önemli. :) O yuzden gercek bir Galatasaraylinin blog acmaya karar vermesi cok önemli.

Tekrar hayirli olsun.

14 Mayıs 2009 12:43