26 Kasım 2009 Perşembe

Ahmet Hakan Coşkun'un düştüğü hal..

Ergenlik dönemi bastırılmış geçen kimi sonradan üne, paraya, güce kavuşmuş kişilerde, ergenlik ve ilk dönemlerinde yaşayamadıklarının acısı sonradan çıkar.

Öyle ki, çok çalışıp, didinip, kendilerince omurgalı durmaya çalışıp oluşturdukları isimlerini, güce ulaştıktan sonra, bastırılmış duygularını kontrol edemedikleri için yerle yeksan ediyorlar..

Ahmet Hakan Coşkun da bu isimlerden biri. Görüşlerine katılırsınız, katılmazsınız; ancak Ahmet Hakan'ın kendi çizgisinde, Türk medyasının mihenk taşı programlarını yaptığını da inkar edemezsiniz.

İşte o Coşkun, hepimizin bildiği gibi uzun süredir mahallesini terketti. Buraya kadar kabul edilebilir bir durum. Lakin tamamen tesadüfen karşılaştığım, twitter'daki sayfasındaki "tweetleri" hakikaten "bu kadar da olmaz be hacı!" dedirtiyor..

İşte Ahmet Hakan'ın, kendisi gibi twitter'da olan, Ece Vahapoğlu'na (ki bu hanımefendi de ayrı bir yazı konusu olmayı hakediyor.. bu kadar çok şey yaptığını iddia edip, hiç bir şey başarmayan, bir nevi öğrenci klüplerindeki hırslı genç kız tiplemesi olarak..) belli ki, önce sataşmalarla yanaşma çabaları, adeta ortaokul günlerini hatırlatıyor, gülümsetiyor ve Ahmet Hakan'a acıtıyor..

Ah be Ahmet Hakan; bari sen ağırlığını korusaydın şu medyada..

  1. @ecevahapoglu "Eğer bende gönlün yok ise / Sen bana abi de ben sana bacı"
  2. Ece bana "abi" demiş. Kendisine sesleniyorum: "Amca deseydin bari".
  3. "Öteki" çıktığı günden beri huzurum yok... Kitapçılara gidip raflardaki bütün "Öteki"leri yırtıp parçalamak istiyorum...
  4. Ekranlara çıkıp "Kapalılarda da aldatma var" türünden ahkamlar kesmek istiyorum...
  5. Kitabı elime alıp "otomobil fuarlarındaki hostes kızlar" gibi pozlar vermeliydim.
  6. "Öteki" adlı romanı ben yazmalıydım. Kokteyl benim şerefime verilmeliydi. Yeşil elbiseyi ben giymeliydim. TV'lere ben çıkmalıydım...
  7. @ecevahapoglu İtiraf ediyorum: Kitabı elime aldığımda "Ah ulan bu romanı ben yazmalıydım" dedim ve o gün bugündür sana acayip kılım.
  8. Az zamanda çok işler başardım. Sabah iki yazı, öğlen iş yemeği, öğleden sonra iki röp. ve arada tweet. Bugün Ece Vahapoğlu gibiyim yani...
  9. @ozomik size de iyi bayramlar.
  10. Şu anda Ece Vahapoğlu'nu bile çok seviyorum. Bayram etkisi mi acaba?

0 yorum: