17 Haziran 2009 Çarşamba

Gülsem mi ağlasam mı Ali Koç'un şu haline?


Ali Koç, ülkenin en zengin ve snob ailelerinden birine mensup, 3. kuşağın önemli ismi. Çok güçlü, kuvvetli, kudretli bir isim.. Zekası konusunda aynı donelere sahip değilim. Zira bu kadar büyük bir konumda olan insanın topluluk önündeki konuşmalarından o ışığı alamadım şimdiye kadar.

İlk Fenerbahçe yöneticisi olduğunda, Rıdvan Dilmen ile Güntekin Onay'ın programlarına konuk olduğunda, sesi titriyordu, derin nefesler alarak toparlamaya çalışıyordu. Çok komik gelmişti bu durum bana.. Zira o kadar önemli bir konumda olan insan, ne kameradan, ne de Rıdvan'dan Güntekin'den çekinmemeliydi..

Sonrasında malum, "Şerefsizler emeğimizi çaldılar" şeklindeki Ankaraspor'un 20li yaşlarındaki yöneticisi Ahmet Gökçek'in dahi yapmayacağı (Ahmet bey'i yaşı itibariyle örnek veriyorum..) bir açıklamayla basının karşısına çıktı hakemleri kastederek.. Bu açıklamadaki çiğliği de yakıştıramamıştım bu konumdaki bir insana.. Zeki bir yönetici, hakaret etmeden çok daha iğneli kelimelerle klubünün haklarını koruyabilmeliydi..

En son Mehmet Topuz'un basın törenindeki konuşması da gerçekten içerik olarak çok boştu. Bizi izlemeye devam edin dedi koca Ali Koç söyleye söyleye.. Başında da Hayırlı olsun bir cümle ile birlikte..

Yani, Ali Koç isminin hakkını veremiyor benim gözümde..

Bu akşam düştüğü duruma ise, gülsem mi ağlasam mı karar veremedim.. Koca Ali Koç sahada, yanında normal zamanda çöpçülük yapamayacak tipler, kendisine el-ense çekiyor, öpüyor vs..

Sanırım salon beyefendisi Rahmi Koç'u bu görüntülerden daha fazla rahatsız eden bir şey yoktur..

Fenerbahçe camiası Ali Koç'u başkanlığa hazırlıyor, ancak şu andaki çaylak ve de çok da zeki olmayan görüntüsüyle, bana Aziz Yıldırım gibi zeki bir adamın tırnağı olamayacak bir isme gereğinden fazla güveniyorlar gibi geliyor.. Tabii hepimizin bildiği gibi güvenilen, klasik Fenerbahçe duruşunda olduğu gibi sırtı güçlü bir yere dayayabilmek, yoksa başka bir şey değil..

O da ayrı mesele..

1 yorum:

Baha dedi ki...

Koç ailesinin, ailenin itibarını düşünerek bu işe bir son vermesi gerekiyor. Koç ailesine ait Beko firmasının sponsor olduğu bir ligi kazanan takım Koç ailesinin bir ferdinin de içinde olduğu yönetimin kışkırtmasıyla gerilen ortamda kupasını alamıyor.

18 Haziran 2009 15:31