16 Mayıs 2010 Pazar

NTVSPOR'da Inter maçında ekrana bindirilen skor: ANK 0-5 FB

İtalya'daki şampiyonluk mücadelesinin sonucunun belli olacağı iki maçı izlemek üzere ekran karşısına geçtiğimde, ilk tercihim Siena-Inter maçıydı. Maç başlarken, malum diğer maçın skorunun bant halinde logonun altında verilmesine alışığız. Nitekim NTVSPOR da öyle yaptı. Lakin maç başladığında CHI 0-0 ROM diye vermek yerine, ANK 0-5 FB yazdılar. Yaklaşık 30 saniye bu şekilde kaldıktan sonra, o bant kalktı ve bir süre sonra doğru olarak Chieve-Roma maçının skoru verildi.

Maalesef o an cep telefonum yanımda olmadığından, bu anı görüntüleyemedim. Lakin fikir vermesi açısından, yukarıdaki resimde CHI 0-2 ROM yazan yerden bahsettiğimi belirtmek isterim.

Bu sene 0-5 şeklinde biten bir Fenerbahçe maçı yok; Ankaraspor veya Ankaragücü ile, hiç yok. Şu maçın öncesinde bile bilgisayara ANK 0-5 FB yazan fanatiklerle dolu bir kanalın senelerdir tarafsız olduğu iddia edilir ya, ben ona yanıyorum. Futbolculardan çok para verip, 5 senelik 1o milyon dolara imza attırdıkları, bir başka tarafsız (!) yorumcuları, Rıdvan Dilmen'le birlikte, başarılar diliyorum kendilerine.. Bu akşam zafer sarhoşu olabilirler artık..

1 yorum:

benjcev dedi ki...

bi' tek ben gördüm, onu da yanlış gördüm sanıyordum. deli olmadığımı kanıtladın en azından. fight club gibi göründü kayboldu şerefsizim.

rıdvan dilmen, azıcık fikren künt olduğu için vakti zamanında ankaraspor maçına 5-0 oynamıştır iddaa'da, ondan koymuşlardır.

objektifliğini yediğimin rıdvanı.

16 Mayıs 2010 21:01