24 Ağustos 2009 Pazartesi

Terbiyesiz Kazım Kazım

Muhtemelen o görüntüler de kaynayıp gidecek Diyarbakır taraftarının taşkınlıkları arasında. Lakin not olarak düşmekte fayda var.

Maç öncesi iki takım futbolcuları ısınırken, ortam birden gerildi. Diyarbakırlı taraftarlar çıldırmış gibiydi. Sonradan anladık ki, Kazım Kazım denen dünyanın en laubali, şımarık futbolcusu, edep yerini tribünlere göstermiş. O dakikadan sonra ne taraftarlar sakinleşebildi, ne de taraftarların gerdiği futbolcular.

Bu terbiyesiz adam, sürekli bu hareketleri yapıyor; lakin henüz futbol oynamaya çalışırken rakip stoperlerle boğuşması sırasında düşmeleri nedeniyle hedef gösterilen Milan Baroş kadar dikkati çekmiyor. Oysa bu yapılan terbiyesizlik, ahlaksızlık.

Fenerbahçe taraftarının da bu ahlaksız topçunun tavırlarından memnun olmadığını takip ediyorum. Karakter özelliklerinin değişeceğini düşünmüyorum. O yüzden Allah bu futbolcuya karşı oynayan oyunculara sabır versin diliyorum..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Kazım'ın o hareketi yaptığı kesin mi? Sizden başka bir yerde duyamadım da o yüzden soruyorum.

24 Ağustos 2009 23:54
Spinoza Gian dedi ki...

Benimki yorum; ama yanıldığımı sanmıyorum. Parçaları bir araya getirirseniz, o telsizli şahıs böyle böyle yaptı diye Kazım'ı işaret ediyor. Kazım o arada arkadaşları arasında korumaya alınmış. Bu telsizli şahsın o hareketi durup dururken bunu yaptın diye sinirlenerek yapacağını sanmıyorum. Sonraki kareleri de izlerseniz, Diyarbakırlı taraftarlar çıldırmış durumda, Kazım ananı Diyar bilmem ne yapsın diye bagiriyor.

Bütün bu parcaları bir araya getirince, Kazım'ın o hareketi yaptığına kanaat getirdim ve yanıldığımı da sanmıyorum..

24 Ağustos 2009 23:58
Spinoza Gian dedi ki...

Görüntülerin bir kısmı burdan da izlenebilir:

http://gelgidersin.blogspot.com/2009/08/bir-taraftarn-fenerli-futbolculara.html

25 Ağustos 2009 00:01
Adsız dedi ki...

Evet videoda her şey açık.

25 Ağustos 2009 00:05
Adsız dedi ki...

Bütün olaylar bu hareket yüzünden öylemi ? Siz daha iyi bilirsiniz hareket yapmayı tribünlere..

25 Ağustos 2009 00:41
mischa dedi ki...

Alışkanlık oldu bunlarda. Tüm ahlak yoksunları aynı yerde toplanıyor...

25 Ağustos 2009 00:50
Spinoza Gian dedi ki...

Adsız kardeşim tribüne edep yerini gösterenlerden Volkan Demirel'i hatırlıyoruz en son olarak.

Bir de zamanında Emre B. vardı Galatasaray forması giyen. Fenerbahçe tribünlerine hareket yapmıştı. Ama bir dakika? Şimdi hareket yaptığı tribünler için oynuyor değil mi?

25 Ağustos 2009 14:02
Unknown dedi ki...

Bu da yeni moda herhalde Adsız olarak yorum yap istediğini salla git.

25 Ağustos 2009 14:12
Adsız dedi ki...

Şikayet etmiş galiba başkanları. Ntv'de öyle diyordu. Ceza gelecek mi derseniz pek sanmıyorum.

25 Ağustos 2009 16:53